دسته بندی ها

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

بهترین راه برای دسترسی به اطلاعات قوانین و مقررات سایت موبایل ناب، مراجعه مستقیم به صفحه “قوانین و مقررات” است که در فوتر سایت قرار دارد. در این صفحه می توانید همه جزئیات و جزئیات قانونی مربوط به خریدهای آنلاین و سیاست های ما در حفظ حریم خصوصی و مشخصات مشتریان را مشاهده کنید.

قوانین و مقررات سایت موبایل ناب متناسب با قوانین حاکم در کشور ما، برای حفظ حقوق مشتریان و اطمینان حداکثری از تجربه خرید شما تدوین شده است. با مطالعه دقیق و رعایت این قوانین، شما می توانید از خرید امن و اعتماد به نفس لذت ببرید.

در صفحه قوانین و مقررات سایت موبایل ناب، بخش های مختلفی چون شرایط استفاده، سیاست حفظ حریم خصوصی، روش های پرداخت و ارسال، مرجوعی و گارانتی، و غیره مشخص شده اند.

ما در سایت موبایل ناب با تمام تلاش خود اطلاعات شما را محافظت می کنیم. حریم خصوصی شما برای ما امر بسیار مهمی است و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی شما را با شخص ثالث به اشتراک نمی گذاریم مگر اینکه این امر برای انجام خدمات مورد نیاز شما ضروری باشد.

برای خریدهای آنلاین، همه روش های پرداخت معتبر را در اختیار شما قرار می دهیم. از جمله روش های پرداخت امن مثل پرداخت از طریق کارت اعتباری، کارت به کارت و پرداخت آنلاین.

قوانین ما برای مرجوعی کالاها و گارانتی نیز روش هایی را تعریف کرده است. شما حق دارید کالای خریداری شده را در صورت عدم رضایت طی حداکثر ۷ روز طبق دستورالعمل رویه بازگرداندن کالا مرجوع کنید و ما تمام وجه شما را پس می دهیم. همچنین، تمام محصولات از گارانتی برخوردار هستند و در صورت بروز مشکلات، تعمیر و یا تعویض محصول از طریق شرکت ارائه دهنده گارانتی تامین می شود.

ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه می کنیم و خدمات ما تا سر رسیدن محصول به دست شما ادامه خواهد داشت. اگر هر گونه سوالی در مورد قوانین و مقررات سایت ما دارید، لطفا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شما را در هر موردی که نیاز دارید راهنمایی کنیم.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

0 علاقه مندی

در جشنواره قربان تا غدیر با هر خرید از ما هدیه بگیرید